מפרסמים בגוגל? בקרוב תשמחו לשלם קצת יותר
26 באפריל 2011 – 9:33 | אין תגובות

כולם יודעים שהפרסום בגוגל אדוורדס עובד. מערכת הפרסום של גוגל תלויה בנכונות שלנו לחפש כל דבר בגוגל ולא פחות מכך, ביכולת של גוגל להציג כמה שיותר פרסומות ואם אפשר – להציג פרסומות שיותאמו בדיוק עבור …

קרא עוד »
שיווק באינטרנט

קידום אתרים

גוגל

פייסבוק

פרסום באינטרנט

ראשי » גוגל, פרסום באינטרנט, רשתות חברתיות, שיווק באינטרנט

מפרסמים בגוגל? בקרוב תשמחו לשלם קצת יותר

פורסם על ידי admin ב 26 באפריל 2011 – 9:33אין תגובות

כולם יודעים שהפרסום בגוגל אדוורדס עובד. מערכת הפרסום של גוגל תלויה בנכונות שלנו לחפש כל דבר בגוגל ולא פחות מכך, ביכולת של גוגל להציג כמה שיותר פרסומות ואם אפשר – להציג פרסומות שיותאמו בדיוק עבור כל אחד מאיתנו. מהצד השני נמצאים המפרסמים ואותם תנאים בדיוק חלים גם עליהם. אז למה שהמפרסמים ירצו לשלם יותר כסף לגוגל? שאלה טובה והתשובה מעניינת…

במשך השנים גוגל מפתחת מוצרים רבים, כמו יוטיוב לדוגמא, שנועדו להגביר את החשיפה שלנו לפרסומות. כמובן שבכל פעם שאנחנו צופים בסרטונים ביוטיוב, אנו נחשפים לפרסומות. מי שעושה שימוש בשירות הדוא"ל של Gmail מכיר ודאי את הפרסומות המוצגות בתוך ממשק הניהול האישי שלנו. פרסומות אלה מתאימות את עצמן לתוכן הדוא"ל האישי שלנו.

גוגל יודעת אם את ואתה עורכי דין, חובבי תיאטרון, מגדלים כלב או חתול או שאתם אוהבים לצאת לחופשות והכין בדיוק. מודעות הפרסום שמוצגות לצד הודעות הדוא"ל שלך, כמעט תמיד מציגות שירותים בתחומים זהים לתוכן הכתוב בהודעה שקיבלת. כך גם ביוטיוב, שם הפרסומות מתאימות את עצמן לתוכן הרלוונטי לסרטון שבו אונ צופים, שכן בעת העלאת סרטון אנו נדרשים לתייג ולאפיין אותו במספר מילים.

על מנת להעלות את ההכנסות של גוגל צריך למכור יותר פרסומות, להביא עוד מפרסמים ולגרום למי שכבר מפרסם להוציא עוד כסף. וגוגל עושה את זה טוב. טוב מאד אפילו. אז מה מתכננתם גוגל לעתיד המקוון שלנו? איך אפשר להכניס יותר כסף מפרסום? גוגל +1 הוא התשובה.

השירות החדש והחברתי של גוגל הגיע כמענה לכפתור ה LIKE האגדי של פייסבוק, אותו כפתור שבאמצעותו אנחנו משתפים את החברים והמכרים שלנו בהעדפות האישיות שלנו. גוגל +1 מופיע כבר יום (במסגרת ניסוי – 24 לאפריל 2011) לצד תוצאות החיפוש האורגיות ולצידן של מודעות הפרסום במנוע החיפוש. בקרוב בעלי אתרים יוכלו לקבל קוד קצר שאותו יוכלו להטמיע באתריהם, על מנת לאפשר לגולשים ללחוץ ולשתף בתוכן שמעניין אותם.
השירות החדש של גוגל יאפשר לחברה לאסוף ולשתף את כולנו במידע שיתקבל מהעדפותינו האישיות של תוצאות החיפוש, מודעות הפרסום וכל תוכן שאליו נגיע בעת הגלישה באתרים שונים. אנחנו נלחץ +1 וגוגל תאסוף את המידע ותעשה בו שימושים שונים ורבים. בגוגל כמובן לא מסתירים את העובדה כי המידע שיאסף ישמש את החברה לצורך ביצעו שינויים באלגוריתם החיפוש, בדרך הצגת תוצאות החיפוש, בדרך ואופי הגשת מודעות הפרסום ועוד!

השימוש בגוגל +1 יאפשר לכל גולש המחובר לחשבון גוגל שלו "להעדיף" את התכנים המקווונים שאותם הוא מוצא לראויים, בדיוק כמו שאנחנו עושים LIKE בפייסבוק. חישבו על כך שבעתיד הקרוב גוגל תוכל להציע לכל מפרסם בגוגל AdWords לפרסם עבור קהלי יעד מפולחים הרבה יותר מאשר היום. ניתן דוגמא:

- בגוגל ישראל מתבצעים בכל חודש מעל 150,000 חיפושים עבור "פרחים". חישבו על כך שרק 5% מהגולשים יעשו שימוש בגוגל +1, מה שאומר שגוגל תקבל מדי חודש 7500 המלצות מגולשים מאיזורי הארץ השונים, על תוצאות החיפוש (אורגניות וממומנות כאחד) שהיא מציגה.

חישבו על כך שגוגל תוכל להציע למפרסמים בשירות גוגל AdWords גישה יחודית להצגת מודעות "איכותיות" יותר לכל אותם גולשים פעילים שחיפשו פרחים ועשו שימוש בגוגל +1 וזה לא הכל. גוגל תוכל להציע למפרסמים להציג את מודעות הפרסום שלהם בפני גולשים בעלי העדפות נוספות כמו:

  • מיקום גיאוגרפי מדוייק
  • אוהבים פרחים וגם "X" כאשר ה "X" משתנה לפי העדפות נוספות של הגולש כמו "שוקולד" "יין" "מסעדות" "צימרים" או כל דבר אחר!
  • גילאים ומצב אישי – כפי שמוגדר בחשבון גוגל שלנו
  • חובבי פרחים מושבעים ונאמנים – יוגדרו על ידי גוגל באמצעות מספר הפעמים בהם לחצו +1 בעמודי אינטרנט העוסקים בנושא פרחים

ועוד…

כל מפרסם הגיוני ירצה להגיע אליך!

אני כמפרסם ואתם כבעלי אתרים תוכלו להנות משירותי פרסום ממוקד ואפקטיבי יותר. אין בכלל ספק שאם יציעו לי להגיע אל "השמנת" של קהל היעד המקוון שלי, אני אהיה מוכן לשלם קצת יותר. למה לא? אם אני אדע כי ניתן לפרסם ולהגיע אל גולשים שרוכשים שירותי אינטרנט שונים בהיקף גדול מהממוצע, אני אהיה מוכן להשקיע קצת יותר (אם לא הרבה יותר) מאשר אני משקיע היום.

אם נחזור לדוגמא למעלה, הרי שכל בעל חנות פרחים ישמח מאד להפנות משאבים לפרסום בפני קהל "מכור" שקונה פרחים 3-4 פעמים בחודש. אלה ה"שמנת" של הלקוחות ולכן שווה להשקיע בהם יותר ובגוגל הבינו את זה. ההמלצה החברתית של +1 תסייע לגוגל להציע לבעלי אתרים פרסום ממוקד ואיכותי – הרבה יותר ממה שיש היום.

ליחצו על התמונות הבאות ותראו איך נראה כפתור גוגל +1 ליד תוצאות החיפוש האורגניות וליד המודעות של גוגל:

Google Plus oneGoogle Plus one

השאר את תגובתך!

הוסף את תגובתך, או טראקבק מאתרך. באפשרותך גם עקוב אחרי תגובות אלו דרך RSS.

תהיה נחמד. תהיה נקי. תשאר קשור לנושא. בלי ספאם.

באפשרותך להשתמש בתגיות:
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>