מפרסמים בגוגל? בקרוב תשמחו לשלם קצת יותר
26 באפריל 2011 – 9:33 | אין תגובות

כולם יודעים שהפרסום בגוגל אדוורדס עובד. מערכת הפרסום של גוגל תלויה בנכונות שלנו לחפש כל דבר בגוגל ולא פחות מכך, ביכולת של גוגל להציג כמה שיותר פרסומות ואם אפשר – להציג פרסומות שיותאמו בדיוק עבור …

קרא עוד »
שיווק באינטרנט

קידום אתרים

גוגל

פייסבוק

פרסום באינטרנט

ראשי » גוגל, מוזילה

פיירפוקס 4 או אקספלורר 9?

פורסם על ידי admin ב 27 במרץ 2011 – 15:02אין תגובות

לפי הנתונים שפורסמו 24 שעות לאחר ההשקה של שני הדפדפנים החדשים, מסתמן כי פיירפוקס 4 לוקח את אקספלורר 9 בהליכה. האומנם?

המספרים מלמדים על 4.7 מיליון הורדות לפיירפוקס 4 במהלך 24 השעות הראשונות של הדפדפן לעומת 2.35 מיליון הורדות של הדפדפן החדש של מיקרוסופט – אקספלורר 9.

ומה עוד אנחנו יודעים?

ב-24 שעות הראשונות לאחר השקתו של פיירפוקס 3 היו מעל 8 מיליון הורדות וגם הנתון הזה מלמד כי למרות הנהירה והשדרוגים, עדכון הגירסה והשחרור של פיירפוקס 4 מעורר פחות הדים אלו שנפוצו לאחר השקתו של FF3.

בין החידושים העיקריים שמציגה מוזילה בדפדפן פיירפוקס 4 ניתן למצוא מנגנונים מתוחכמים לאבטחה ולשמירה על הפרטיות שלנו (הגולשים), עיבוד מהיר יותר של קוד ג'אווה סקריפט JavaScript, תמיכה בתקני אינטרנט עדכניים וחדשים וכן חידושים בנושא האצה גרפית, אפילו במהדורת ה-XP של מערכת ההפעלה חלונות (Windows XP).

מנתוני חברת מוזילה, האמא של פיירפוקס, עולה כי ברחבי העולם כ-400 מיליון גולשים שעושים שימוש קבוע בדפדפן. מאידך, חלקו של הדפדפן גוגל כרום גדל מדי יום ועומד כבר על כ-10% מכלל הגולשים בעולם.

מה אנחנו מעדיפים? FireFox על בטוח!

ליחצו כאן ותראו לבד את קצב ההורדות של פייפוקס 4

השאר את תגובתך!

הוסף את תגובתך, או טראקבק מאתרך. באפשרותך גם עקוב אחרי תגובות אלו דרך RSS.

תהיה נחמד. תהיה נקי. תשאר קשור לנושא. בלי ספאם.

באפשרותך להשתמש בתגיות:
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>