מפרסמים בגוגל? בקרוב תשמחו לשלם קצת יותר
26 באפריל 2011 – 9:33 | אין תגובות

כולם יודעים שהפרסום בגוגל אדוורדס עובד. מערכת הפרסום של גוגל תלויה בנכונות שלנו לחפש כל דבר בגוגל ולא פחות מכך, ביכולת של גוגל להציג כמה שיותר פרסומות ואם אפשר – להציג פרסומות שיותאמו בדיוק עבור …

קרא עוד »
שיווק באינטרנט

קידום אתרים

גוגל

פייסבוק

פרסום באינטרנט

ראשי » גוגל, כללי, פייסבוק, רשתות חברתיות

גוגל +1 LIKE בגוגל = תוצאות חיפוש חברתיות יותר

פורסם על ידי admin ב 31 במרץ 2011 – 14:562 תגובות

אתמול (30 במרץ 2011) גוגל הודיעו על שירות חברתי חדש בשם Google +1 שילווה את תוצאות החיפוש, מודעות גוגל וכולנו נוכל להטמיע אותו באתרים שלנו. מה זה אומר גוגל +1?

דבר ראשון, צריך לזכור ולהבין כי גוגל מבוססת על מנוע החיפוש הכל כל יעיל ופופולרי שלה. כל השירותים של גוגל נועדו בראש ובראשונה לצורך שיפור איכותי וכלכלי של תוצאות החיפוש, שאותן כולנו רואים בכל יום בכל חיפוש ובכל שפה בעולם.

כאשר אנחנו מחפשים בגוגל אנחנו נחשפים למודעות AdWords המופיעות מעל ולצד תוצאות החיפוש שלנו. הקליקים של הגולשים על המודעות האלה, הם הם המביאים לרווחי העתק של גוגל. ככל שתוצאות החיפוש של גוגל איכותיות יותר (ואת זה קובעים הגולשים כמובן) יהיו יותר חיפושים וככל שיהיו יותר חיפושים בגוגל, ופחות אצל המתחרים (בינג, יאהו וכמובן באידו הסיני) גוגל תרוויח יותר כסף.
אז על מה עובדים עשרות אלפי אנשים מוכשרים המועסקים בגוגל?

ברור כי אנשי גוגל מחפשים כל העת דרכים לפתח ולהעשיר את כולנו, בדרכים שונות ומכיוונים רבים (יוטיוב, ג'ימייל, גוגל אנליטיקס, אדסנס, אדוורדס, גוגת מפות, תרגום, ספרים, כרום ועוד…) אבל תמיד, ראש וראשון – תוצאות החיפוש צריכות להיות מושלמות. גוגל +1 נועד בדיוק לשם כך.

על ידי הוספת לחצן חברתי בסמוך לתוצאות החיפוש של גוגל, בכל שפה ובכל מקום בעולם, כל אחד מאיתנו יוכל (בעתיד הקרוב מאד – קידום בגוגל דוט קום באנגלית ואחר כך בכל גוגל מקומי אחר) לשתף את חבריו והשכנים הגיאוגרפיים שלו (אמרנו לוקאליזציה?) בתוצאות שהכי מצאו חן בעיניו.

בגוגל כבר הבינו שהרוב קובע ובמקרים רבים, בהם גולשים הצביעו ברגליים או יותר נכון באצבעות הידיים, תוצאות החיפוש הושפעו מכך ישירות. ראו למשל את העדכון האחרון של האלגוריתם תאריך 24 לפברואר 2011, אז הודיעו אנשי גוגל בקול רם כי חוות דעתם של גולשים שהשתמשו במנגנון חסימת האתרים של גוגל כרום, השפיעה על תוצאות החיפוש.

ברור כי גם חוות דעתנו עכשיו, בעת לחיצה על +1 ליד תוצאות החיפוש תשפיע בטווח הארוך על התוצאות שכולנו נראה בגוגל. קל מאד לחשוב על דוגמא שבה חיפשנו פרחים, ביצענו רכישה באתר מסויים ולחצנו על כפתור +1 באתר עצמו או בתוצאות החיפוש של גוגל עבור אותו אתר.

אם הרבה אחרים יחשבו כמונו ויצביעו +1 – אותו אתר עשוי להתקדם, במיוחד אם אתם מחוברים לחשבון גוגל שלכם, מחפשים פרחים וגרים בתל אביב, ממש כמו רבים מאלה שקנו באתר ולחצו +1.

עדיין מוקדם לחזות איך יתפתח Google +1 הנמצא כרגע בגרסת ניסיון ראשונית, עדיין טרום BETA אבל ההגיון שלנו אומר כי תוצאות חיפוש חברתיות הן רק עניין של זמן וככל הנראה, גוגל פלוס 1 יהווה פלטפורמה יעילה מאד לצורך אבחון התנהגות גולשים בקנה מידה מסחרר.

WE LIKE Google +1 – מה חושבים על זה אנשי פייסבוק? נחייה ונראה…

בכל מקרה, אם עדיין אין לכם פרופיל ציבורי בגוגל, זה בדיוק הזמן להתחיל.

קיראו עוד בנושא Google +1 בבלוג של גוגל

ליחצו כאן לקריאה מורחת על +1 באתר העזרה של גוגל

צפו בסרטון הראשון של גוגל בנושא שפורסם אתמול:

2 תגובות »

השאר את תגובתך!

הוסף את תגובתך, או טראקבק מאתרך. באפשרותך גם עקוב אחרי תגובות אלו דרך RSS.

תהיה נחמד. תהיה נקי. תשאר קשור לנושא. בלי ספאם.

באפשרותך להשתמש בתגיות:
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>